Author Topic: Näin, koin ja taas satui  (Read 400 times)

lilja-mari

• Full Spanko
Näin, koin ja taas satui
« on: January 01, 2018, 09:07:22 PM »
 tämä tarina on osittain faktaa ja osittain fiktiota.  Tapatumista on  noin seitsemän kuukautta Ja anteeksi tämä on pitkä tarina.

olin arestissa (poistumiskiellossa)  mutta niin on myös kaksoisveljeni jonka kanssa päätimme ottaa hatkat. Emme olleet edes vielä kunnola kotiutuneet koulusta jota silloi. Kävimme

Istuin omassa huoneessani kun Luka tuli kysymään haluaisinko selvitä parista seuraavasta päivästä ilman jatkuvaa kipua ahterissa ja lähteä hetkeksi pois isoveljiemme vaikutus alueelta. Tietenkin halusin joten pakkasin laukkuuni ja lähdimme vanhimman veljemme autolla (virhe liike)  kohti pohjoista jossa ajattelimme kadota hetkeksi. Ajoimme pari tuntia ennenkuin hokasimme että olisi parempi hylätä auto ja jatkaa matkaa jollakin muulla kulkuneuvolla niinpä jsätimme auton jonkun polisilaitoksen lähelle  niin ettei sitä huomattaisi heti. Jatkoimme matkaa kävellen ensin linja-autoasemalle jossa huomasimme pyörivän paljon poliiseja joten lähdimme kohti rautatie asemaa ja ostimme liput ensimmäiseen junaan joka asemalta lähti. Junassa katselimme vaihtuvia maisemia ja mietimme seuraavaa etappia karku matkallamme joka toivon mukaan ei päätyisi lyhyeen. Kun olimme matkustaneet eri junilla parin päivän ajan  saavuimme Pohjosii juna asemalla huomasimme lehtiotsikon poliisilaitosen läheltä löytyneen  auton omistaja on löytynyt ja  autoa "lainanneita" etsitään  ja että jos nämä lainaajat ilmaantuvat itse he selviäisivät vain huomautuksella (ja paskat)  jolleivat ilmaanu niin heidät löytävä saa toiminta ohjeet auton omistajalta me tiesimme millaiset ohjeet kiini saajamme saisi. Lehdessä oli myös minun ja veljeni kuvat joten katoamisemme tuli ajankohtaisemmaksi niipä päätimme käydä ostamassa hieman evästä.  jäimme kiinni kaupasta lähtiessämme kun meidät tunnistettiin, näin ollen istuimme pian poliisi autossa matkalla asemalle. Poliisit soittivat isoveljillemme joista kukaan ei kerrennyt lähtemään pohjosiin mutta tiesivät kyllä ketä voisi hakea meidät ja ketä tietäisi toiminta mallin ilman kysymistä nimittäin setääme asui puolessa välissä kodin ja sen hetkisen olin paikkamme välillä. Poliisit veivät meidät paikkaan jossa meitä pidetäisiin silmälä kunnes hakijamme tulisi noin kuuden tunnin sisällä. Siellä sitten makoilimme ns, pahnoilla kuin pahimmatkin rikolliset kunnes ovi aukesi ja setämme astui sisään ovi meni tämän takana kiinni ja kuulimme käskyn nousta ylös molemmat nousivat kuin vieterit  mutta katsoimme lattiaan koska molempia hävetti. Setämme aloitti saarnan jonka olimme kuulleet monesti ennenkin ja kuulisimme sen vielä monesti lopulta hän pästi meidät jännityksestä ja aloitti selkäsaunan annon ensin veljellleni sitten minulle. Noin tunnin päästä kävelimme nöyrästi autoon ja matka kotia kohti alkoi tiesimme saavamme vielä selkäämme ennen kuin olemme kotona.  Kun pääsimme perille sekä Will että Johan olivat meitä vastassa  ja totesivat Henryn (auton omistaja) tulevan pian. Me luikimme omiin huoneisiimme  ja valmistauduimme tulevaan. Setämme jäi muutamaksi viikoksi kylään (vahtimaan meitä). Kun Henry tuli saimme elämämme kovimmat selkäsaunat tai ainakin siltä tuntui silloin Henry käytti varmaan kaikkia talosta löytyviä kurin palautus välineitä. Istuminen oli vaikeaa monta viikkoa sillä saimme selkäämme kuusi viikkoa aamuin illoin ja välillä myös päivällä. 

Tämän tapahtuman takia jouduin kouluun jossa on tarkka kontrolli opintojen suhteen myös kaksoisveljeni käy samaa koulua joten aina satuu ja tapatuu (varsinkin sattuu)