Author Topic: kirje isoveljelle  (Read 394 times)

lilja-mari

• Full Spanko
kirje isoveljelle
« on: December 30, 2017, 08:01:54 PM »
oli viikko joululomaan kun kirjoitin kirjeen isoveljelleni ja tämän komennosta kirjoitan sen nyt myös tänne.

Rakas Will tiedän ettet odottanut kirjettä minulta tässä kuussa mutta nyt oli pakko kirjoittaa vaikka tulenkin jouluksi kotiin siis jos pääsen olen ollut hieman huolimaton ja laistanut opinnoissani viimeiset kolme viikkoa, sain syksyn tasokokeesta melkein hylätyn joten rehtori Sagron sanoi että voi olla että joudun olemaan joululoman koulussa jotta saan muut kiinni kevät lukukaudeksi. tiedän että selittelyt eivät auta joten päätin siksi kirjoittaa ja tunnustaa sinulle heti (melkein heti) tekoni. voi olla että rehtori Sagronkin kirjoittaa sinulle tai Johanille kirjeen joten toivon että tämä kirje tavoittaa sinut enne sitä jos ei niin anteeksi (vaikka ei se mitään auta). nyt jollet ole jo aivan tulistunut nii lupaan myöntyä mihinkä tahansa rangaistukseen jos pääsen kotiin jouluksi kunhan et suutu seuraavasta asiasta. sen lisäksi että olen ollut laiska ja huolimaton saatoin romuttaa autoni (ja romutinkin osittain) kun olimme menossa luokkamme kanssa vaellukselle. siinä alkaakin olemaan kaikki tunnustettavat asiat tällä erää.

rakkaudella ja anteeksi pyydellen lilja

kirjoitan teille veljeni vastauksen illemmalla kunhan olen käynyt perhe neuvoston istunnossa saamassa koko perheen annattaman rangaistuksen tämän nyt jo saadun selkäsaunan  :cane: :spank: ja tänne kirjoittamisen lisäksi.

kuriton kundi

• Full Spanko
Re: kirje isoveljelle
« Reply #1 on: January 01, 2018, 03:43:43 PM »
Jatkoa varmaankin vielä seuraa?

lilja-mari

• Full Spanko
Re: kirje isoveljelle
« Reply #2 on: January 01, 2018, 07:26:01 PM »